ΕΛΑΣΤΡΑΚ

Σπορ στυλ ή σταθερή μετακίνηση με το μεγάλο σας scooter; Με τα νέα Battlax Scooter SC2 και SC2 Rain δεν γίνεται κανένας συμβιβασμός!

Η Bridgestone, η μεγαλύτερη εταιρία ελαστικών και καουτσούκ στον κόσμο[1], εφάρμοσε τις κορυφαίες τεχνολογίες ελαστικών Battlax για μοτοσικλέτες προκειμένου να αναβαθμίσει το διαστασιολόγιο ελαστικών για scooter. 

Από τον Φεβρουάριο του 2018, οι αναβάτες των μεγάλων scooter θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στο Battlax Scooter SC2, το σπορ ελαστικό, και το Battlax Scooter SC2 Rain, το καθημερινό ελαστικό touring για τα μεγάλα scooter.

 

Ο Nico Thuy, Διευθυντής Ευρώπης – Τμήμα Μοτοσικλέτας, Bridgestone EMEA, εξηγεί: “Η Bridgestone πλησίασε ακόμα περισσότερο προς την πλευρά των καταναλωτών και ανέπτυξε δύο εκδοχές του νέου ελαστικού Battlax για scooter προκειμένου να ταιριάζει με τη διαφορετική χρήση και το στυλ οδήγησης. Και εφαρμόζοντας τη ναυαρχίδα των τεχνολογιών μας για τα ελαστικά Battlax και στις δύο εκδοχές, τα Battlax Scooter SC2 και SC2 Rain υπόσχονται στους αναβάτες ασυναγώνιστες επιδόσεις.”

 

Battlax Scooter SC2: το σπορ ελαστικό για μεγάλα scooter

Το Battlax Scooter SC2 εστιάζει στις επιδόσεις στο στεγνό και εξελίχθηκε με βάση τις τελευταίες τεχνολογίες του Battlax Hypersport S21. Οι αναβάτες θα εκτιμήσουν το γεγονός πως το συνολικό πακέτο που προσφέρει το SC2 αναδεικνύει την ευκολία και την απόλαυση της οδήγησης ενός sport scooter. 

Ο supersport σχεδιασμός πέλματος στο εμπρόσθιο και το οπίσθιο πέλμα του SC2 παρέχουν βέλτιστη ακαμψία, επιφάνεια επαφής και επιδόσεις πρόσφυσης, με νέες επιλεγμένες συνθέσεις γόμας για εξαιρετική πρόσφυση στο στεγνό σε όλα τα εύρη θερμοκρασιών.

Στο πίσω ελαστικό, η σύνθεση της διπλής γόμας (3LC) του πέλματος[2] προσφέρει στους αναβάτες το καλύτερο και από τους δύο κόσμους: υψηλή πρόσφυση και αίσθηση επαφής στις στροφές από τη γόμα στους ώμους και αντίσταση στην φθορά από τη γόμα στο κέντρο του ελαστικού, με μέγιστες επιδόσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του ελαστικού.

 

Battlax SC2 Rain: καθημερινό ελαστικό touring, ασφαλές και σίγουρο στο βρεγμένο.

Το Battlax Scooter SC2 Rain παρέχει εξαιρετική έλξη και χειρισμό στο βρεγμένο, υποστηρίζοντας τους αναβάτες των scooter στην καθημερινή τους οδήγηση. Η εξέλιξη βασίζεται στις τεχνολογίες που εισήγαγε το νέο ελαστικό Battlax Sport Touring T31, υποσχόμενο ασφαλή και σίγουρη οδήγηση, ανεξαρτήτως συνθηκών.

Τόσο το εμπρόσθιο όσο και το οπίσθιο ελαστικό SC2 Rain χρησιμοποιούν τον sport touring σχεδιασμό πέλματος του Battlax T31, ο οποίος σχεδιάστηκε για να εξισορροπήσει την σταθερότητα στις ευθείες και την απόκριση στον χειρισμό.  Οι επιδόσεις στο βρεγμένο ενισχύονται λόγω της υψηλότερης αναλογίας των αυλακώσεων που βελτιώνει την απομάκρυνση του νερού και από τις νέες συνθέσεις της γόμας με υψηλή περιεκτικότητα σε πυρίτιο, που προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση πρόσφυσης στις κρύες και βρεγμένες επιφάνειες.

Η διπλή γόμα (3LC) του οπίσθιου πέλματος[3] παρέχει υψηλή πρόσφυση και αίσθηση επαφής στις στροφές εξαιτίας της γόμας στους ώμους και αντίσταση στην φθορά στην περιοχή του κέντρου, με μέγιστες επιδόσεις σε όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού.

 

Το Battlax Scooter SC2 διατίθεται σε 2 διαστάσεις εμπρός και πίσω, ενώ το SC2 Rain σε 1 εμπρός και 3 πίσω.

 

[1] Με βάση τις πωλήσεις ελαστικών του 2016. Πηγή: Tire Business 2017 – Παγκόσμια Κατάταξη Εταιριών Ελαστικών.

[2] Η κατασκευή 3LC εξαρτάται από τις διαστάσεις.

[3] Η κατασκευή 3LC εξαρτάται από τις διαστάσεις.

Νέο Battlax Adventure A41 Ετοιμαστείτε για έναν νέο τρόπο εξερεύνησης!

Η Bridgestone, η μεγαλύτερη εταιρία ελαστικών και καουτσούκ στον κόσμο[1], εξέλιξε την τεχνογνωσία Battlax δρόμου στην κατηγορία Adventure, με την παρουσίαση του Battlax Adventure A41.

Για τους αναβάτες που ταξιδεύουν στον δρόμο και αγαπούν την εξερεύνηση, το Adventure A41 προσφέρει κορυφαία πρόσφυση στο βρεγμένο, άνετο και σίγουρο χειρισμό που θα τους βοηθήσει να πάνε όπου θέλουν, σε όλες τις συνθήκες.

Το νέο πακέτο του Battlax Adventure A41 περιλαμβάνει την τεχνολογία διπλής γόμας (3LC) της Bridgestone στο εμπρόσθιο και οπίσθιο πέλμα[2], παρέχοντας ισορροπία μεταξύ του κορυφαίου χειρισμού και της αντίστασης στην φθορά, καθώς και μία τεχνολογία cap & base και μία επιπλέον σκληρή γόμα κάτω από την κύρια στην περιοχή των ώμων που βελτιώνει την σταθερότητα στις στροφές.[3]

Νέα σύνθεση γόμας της Bridgestone, που παρέχει μεγαλύτερη πρόσφυση στις χαμηλές θερμοκρασίες και το βρεγμένο, συνδυάζεται με έναν σχεδιασμό πέλματος με μεγαλύτερη αναλογία αυλακώσεων στην περιοχή των ώμων, για βελτιωμένη απομάκρυνση του νερού. Ο σχεδιασμός πέλματος με τα φαρδιά μπλοκ παρέχει την απαραίτητη ακαμψία για σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και τις στροφές.

Οι εσωτερικές δοκιμές δείχνουν στους adventure αναβάτες τι μπορεί να κάνει το A41 σε αυτές τις αντίξοες συνθήκες: ο γύρος πίστας δοκιμών Bridgestone στο βρεγμένο καταγράφηκε γρηγορότερος κατά 8% σε σχέση με τον προκάτοχο A40.

Επίσης, η μεγάλη επιφάνεια επαφής (5% μεγαλύτερη από το A40) παράγει μεγαλύτερη και πιο ομοιόμορφη κατανομή της πίεσης, συμβάλλοντας στην επίτευξη ανώτερης πρόσφυσης τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο, με την ίδια διάρκεια ζωής με το προηγούμενο ελαστικό περιπέτειας

Το Battlax Adventure A41 διατίθεται από τον Ιανουάριο του 2018 με πλήρες διαστασιολόγιο 7 μπροστινές διαστάσεις και 9 πίσω για μοτοσικλέτες δρόμου.

 

[1] Με βάση τις πωλήσεις ελαστικών του 2016. Πηγή: Tire Business 2017 – Παγκόσμια Κατάταξη Εταιριών Ελαστικών.

[2] Η κατασκευή 3LC εξαρτάται από τις διαστάσεις.

[3] Όλα τα συγκριτικά  είναι σε σχέση με τον προκάτοχο A40.

Η διπλή γόμα (3LC) του οπίσθιου πέλματος[3] παρέχει υψηλή πρόσφυση και αίσθηση επαφής στις στροφές εξαιτίας της γόμας στους ώμους και αντίσταση στην φθορά στην περιοχή του κέντρου, με μέγιστες επιδόσεις σε όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού.

 

Νέο Battlax Sport Touring T31 Ένας συνδυασμός ασφάλειας υψηλού επιπέδου και επιδόσεων που ανεβάζει την αυτοπεποίθηση του αναβάτη στα ύψη

Η Bridgestone, η μεγαλύτερη εταιρία ελαστικών και καουτσούκ στον κόσμο[1], αναβάθμισε την σειρά ελαστικών για μοτοσικλέτες με την παρουσίαση του Battlax Sport Touring T31: ένας συνδυασμός ασφάλειας υψηλού επιπέδου και επιδόσεων που προσφέρει στους αναβάτες πλήρη εμπιστοσύνη σε όλες τις συνθήκες.

Στο επίκεντρο του νέου Battlax Sport Touring T31 είναι η βελτιωμένη πρόσφυση και χειρισμός στο βρεγμένο ενώ ταυτόχρονα μεγιστοποιείται η αίσθηση επαφής, έτσι ώστε οι αναβάτες να αισθάνονται ασφαλείς, διατηρώντας τον έλεγχο και ελεύθεροι να απολαμβάνουν την συγκίνηση κάθε βόλτας.

Δουλεύοντας την σύνθεση γόμας στο εμπρόσθιο πέλμα, η Bridgestone χρησιμοποίησε την τελευταία νανοτεχνολογία της, η οποία λειτουργεί σε μοριακό επίπεδο για να βελτιώσει την κατανομή του πυριτίου στο μείγμα της γόμας. Αυτό αυξάνει την ευκαμψία του καουτσούκ, γεγονός που βελτιώνει την αίσθηση της πρόσφυσης στην επιφάνεια επαφής και ενισχύει την πρόσφυση στο βρεγμένο και τις συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας.

Το οπίσθιο ελαστικό διαθέτει μια ένωση διπλής γόμας τεχνολογίας cap & base, παρέχοντας την ιδανική ισορροπία μεταξύ της πρόσφυσης και της σταθερότητας στις στροφές.

Ο σχεδιασμός πέλματος του T31 σχεδιάστηκε με μία μεγαλύτερη αναλογία αυλακώσεων[2] στην περιοχή των ώμων, για μεγαλύτερη απομάκρυνση του νερού, και μειωμένη αναλογία αυλακώσεων στην περιοχή του κέντρου του οπίσθιου ελαστικού, για να διατηρείται η καλή σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Η επιφάνεια επαφής είναι μεγαλύτερη κατά 7%, από κλίση σε ορθή έως πλήρη γωνία, δημιουργώντας μεγαλύτερη ώθηση υπό κλίση για οδήγηση στις στροφές με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

Οι δοκιμές της Bridgestone επιβεβαιώνουν ότι το T31 έχει υψηλότερο συντελεστή τριβής στο βρεγμένο από τον προκάτοχό του, καταγράφοντας 3% γρηγορότερους χρόνους σε βρεγμένη πίστα. Το συνολικό πακέτο του T31 έχει αναπτυχθεί χωρίς να θυσιάζεται στο παραμικρό η εξαιρετική διάρκεια ζωής του προκάτοχού του.

Ο Nico Thuy, Διευθυντής Ευρώπης – Τμήμα Μοτοσικλέτας, Bridgestone EMEA, συνοψίζει: « το New Battlax T31 αποτελεί τον ιδανικό σύντροφο για τους αναβάτες που αναζητούν τις σπορ επιδόσεις στην οδήγηση τουρισμού. Η εξαιρετική πρόσφυση στο βρεγμένο και  η αίσθηση επαφής που προσφέρει το T31 γεμίζει τους αναβάτες με απόλυτη αυτοπεποίθηση.»

Το Battlax Sport Touring T31 διατίθεται σε 8 διαστάσεις για εμπρός και 9 για πίσω στην απλή κατασκευή και επιπλέον 2 εμπρός και 3 πίσω αντίστοιχα στην ενισχυμένη εκδοχή GT.

 

[1] Με βάση τις πωλήσεις ελαστικών του 2016. Πηγή: Tire Business 2017 – Παγκόσμια Κατάταξη Εταιριών Ελαστικών.

[2] Όλα τα συγκριτικά  είναι σε σχέση με τον προκάτοχο Battlax T30 Evo.

Νέο Renault Mégane R.S. και Bridgestone Potenza S001: Κατασκευασμένα από κοινού για να αποδίδουν από κοινού!

Το νέο Renault Mégane R.S. αναβαθμίστηκε με την τελευταίας αιχμής τεχνολογία για μεγαλύτερη ευελιξία, αποδοτικότητα και απόλαυση στην οδήγηση. Αυτές οι καινοτομίες εξακολουθούν να βασίζονται στα σωστά ελαστικά και γι’ αυτό η Bridgestone σχεδίασε και κατασκεύασε όλες τις πτυχές του Potenza S001 για να ταιριάζει με τον σχεδιασμό του νέου, καυτού γαλλικού hatch.

   


Μία ειδικά προσαρμοσμένη προσέγγιση ήταν απαραίτητη λοιπόν για το νέο Renault Mégane R.S. ‘Αυτό είναι ένα πολύ διαφορετικό όχημα,’ εξηγεί ο Laurent Hurgon, ο οδηγός εξέλιξης της Renault γι’ αυτό το νέο μοντέλο. ‘Έχει έναν ισχυρότερο κινητήρα και η ανάρτηση καθώς και το σύστημα τετραδιεύθυνσης έχουν αναδημιουργηθεί. Η Bridgestone σχεδίασε και κατασκεύασε τα ελαστικά Potenza S001 για να ανταποκριθεί σε αυτές τις προδιαγραφές και να μεγιστοποιήσει τα οφέλη αυτών των καινοτομιών.’

Περισσότερα...

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί Cookies.

Αν συνεχίσετε με αυτόν τον περιηγητή, τότε συμφωνείτε στην χρήση τους.

Το καταλαβαίνω