ΕΛΑΣΤΡΑΚ

Νέο Renault Mégane R.S. και Bridgestone Potenza S001: Κατασκευασμένα από κοινού για να αποδίδουν από κοινού!

Το νέο Renault Mégane R.S. αναβαθμίστηκε με την τελευταίας αιχμής τεχνολογία για μεγαλύτερη ευελιξία, αποδοτικότητα και απόλαυση στην οδήγηση. Αυτές οι καινοτομίες εξακολουθούν να βασίζονται στα σωστά ελαστικά και γι’ αυτό η Bridgestone σχεδίασε και κατασκεύασε όλες τις πτυχές του Potenza S001 για να ταιριάζει με τον σχεδιασμό του νέου, καυτού γαλλικού hatch.

   


Μία ειδικά προσαρμοσμένη προσέγγιση ήταν απαραίτητη λοιπόν για το νέο Renault Mégane R.S. ‘Αυτό είναι ένα πολύ διαφορετικό όχημα,’ εξηγεί ο Laurent Hurgon, ο οδηγός εξέλιξης της Renault γι’ αυτό το νέο μοντέλο. ‘Έχει έναν ισχυρότερο κινητήρα και η ανάρτηση καθώς και το σύστημα τετραδιεύθυνσης έχουν αναδημιουργηθεί. Η Bridgestone σχεδίασε και κατασκεύασε τα ελαστικά Potenza S001 για να ανταποκριθεί σε αυτές τις προδιαγραφές και να μεγιστοποιήσει τα οφέλη αυτών των καινοτομιών.’

Ως αποκλειστικός παραγωγός των ελαστικών ζάντας 19” που αποτελούν βασικό εξοπλισμό του νέου New Renault Mégane R.S., η Bridgestone θέλησε να δημιουργήσει ένα ελαστικό που θα μπορούσε να αναδείξει κάθε πτυχή της ισχύος, του ελέγχου και των σπορ επιδόσεων για τα οποία είναι ικανό το όχημα.

‘The Mégane R.S. is a hot hatch. We designed the Potenza S001 on this basis. We put larger blocks on the outside of the tread pattern to improve dry handling and braking, and smaller blocks on the inside to optimise performance in the wet,’ explains Christophe de Valroger, Vice President of Original Equipment for Bridgestone Europe. ‘This improved the contact line for a better connection with the road’s surface and better stability at high speed. It also increased the lateral forces, making it possible to corner quickly, a must for a hot hatch.’
‘Το Mégane R.S. είναι ένα καυτό hatch. Σχεδιάσαμε το Potenza S001 σε αυτή τη βάση. Τοποθετήσαμε φαρδύτερα μπλοκ στο εξωτερικό του σχεδιασμού του πέλματος για να βελτιώσουμε τον χειρισμό στο στεγνό και το φρενάρισμα και μικρότερα μπλοκ στο εσωτερικό για τη βελτίωση των επιδόσεων στο βρεγμένο,’ εξηγεί ο Christophe de Valroger, Αντιπρόεδρος Αρχικού Εξοπλισμού στην Bridgestone Europe. ‘Αυτό βελτίωσε τη γραμμή επαφής για καλύτερη σύνδεση με την επιφάνεια του δρόμου και καλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Επίσης, αύξησε τις πλευρικές δυνάμεις, καθιστώντας πιθανό το γρήγορο στρίψιμο, όπως πρέπει για ένα καυτό hatch.’
Ωστόσο, οι καινοτομίες επεκτάθηκαν πέρα από τα γεωμετρικά σχέδια του πέλματος και των αυλακώσεων. Τα ελαστικά κατασκευάζονται από ένα προηγμένο υλικό και διαθέτουν ενισχυμένο πλευρικό τοίχωμα, αυξάνοντας την ακαμψία του σκελετού του ελαστικού και βελτιώνοντας την ικανότητα απόκρισης καθώς και τη δύναμη στις στροφές.

‘Μειώσαμε την αντίσταση κύλισης, διατηρώντας το Potenza S001 σύμφωνο με τους κανονισμούς του σήμερα και του αύριο και αποκτήσαμε Ευρωπαϊκή ετικέτα A στην κατηγορία πρόσφυση στο βρεγμένο,’ εξηγεί ο de Valroger. ‘Ο σχεδιασμός και η παραγωγή ελαστικών στην Ευρώπη για ένα όχημα που κατασκευάζεται στην Ευρώπη μας επέτρεψε να συνεργαστούμε στενά μαζί σε κάθε βήμα.’

Τα οφέλη αυτής της προσέγγισης βίωσε επίσης και ο Laurent Hurgon. ‘Η Bridgestone και η Renault συνεργάστηκαν και στο Mégane R.S. της προηγούμενης γενιάς, αλλά αυτό το ελαστικό οδήγησε την από κοινού προσπάθειά μας σε ένα νέο επίπεδο,’ λέει. ‘Ήμασταν πραγματικά συντονισμένοι στην παραμικρή ενημέρωση μεταξύ μας. Νιώθεις αυτή την απίστευτη ακρίβεια στην απόδοση.’
‘Το Mégane R.S. ήταν ήδη το απόλυτα καυτό hatch,’ λέει ο de Valroger. ‘Αλλά με αυτές τις νέες καινοτομίες και το Potenza S001, αυτή η φήμη είναι βέβαιο ότι θα αυξηθεί.’

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί Cookies.

Αν συνεχίσετε με αυτόν τον περιηγητή, τότε συμφωνείτε στην χρήση τους.

Το καταλαβαίνω