Νέο Battlax Adventure A41 Ετοιμαστείτε για έναν νέο τρόπο εξερεύνησης!

Η Bridgestone, η μεγαλύτερη εταιρία ελαστικών και καουτσούκ στον κόσμο[1], εξέλιξε την τεχνογνωσία Battlax δρόμου στην κατηγορία Adventure, με την παρουσίαση του Battlax Adventure A41.

Για τους αναβάτες που ταξιδεύουν στον δρόμο και αγαπούν την εξερεύνηση, το Adventure A41 προσφέρει κορυφαία πρόσφυση στο βρεγμένο, άνετο και σίγουρο χειρισμό που θα τους βοηθήσει να πάνε όπου θέλουν, σε όλες τις συνθήκες.

Το νέο πακέτο του Battlax Adventure A41 περιλαμβάνει την τεχνολογία διπλής γόμας (3LC) της Bridgestone στο εμπρόσθιο και οπίσθιο πέλμα[2], παρέχοντας ισορροπία μεταξύ του κορυφαίου χειρισμού και της αντίστασης στην φθορά, καθώς και μία τεχνολογία cap & base και μία επιπλέον σκληρή γόμα κάτω από την κύρια στην περιοχή των ώμων που βελτιώνει την σταθερότητα στις στροφές.[3]

Νέα σύνθεση γόμας της Bridgestone, που παρέχει μεγαλύτερη πρόσφυση στις χαμηλές θερμοκρασίες και το βρεγμένο, συνδυάζεται με έναν σχεδιασμό πέλματος με μεγαλύτερη αναλογία αυλακώσεων στην περιοχή των ώμων, για βελτιωμένη απομάκρυνση του νερού. Ο σχεδιασμός πέλματος με τα φαρδιά μπλοκ παρέχει την απαραίτητη ακαμψία για σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και τις στροφές.

Οι εσωτερικές δοκιμές δείχνουν στους adventure αναβάτες τι μπορεί να κάνει το A41 σε αυτές τις αντίξοες συνθήκες: ο γύρος πίστας δοκιμών Bridgestone στο βρεγμένο καταγράφηκε γρηγορότερος κατά 8% σε σχέση με τον προκάτοχο A40.

Επίσης, η μεγάλη επιφάνεια επαφής (5% μεγαλύτερη από το A40) παράγει μεγαλύτερη και πιο ομοιόμορφη κατανομή της πίεσης, συμβάλλοντας στην επίτευξη ανώτερης πρόσφυσης τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο, με την ίδια διάρκεια ζωής με το προηγούμενο ελαστικό περιπέτειας.

 


Το Battlax Adventure A41 διατίθεται από τον Ιανουάριο του 2018 με πλήρες διαστασιολόγιο 7 μπροστινές διαστάσεις και 9 πίσω για μοτοσικλέτες δρόμου.

 

[1] Με βάση τις πωλήσεις ελαστικών του 2016. Πηγή: Tire Business 2017 – Παγκόσμια Κατάταξη Εταιριών Ελαστικών.

[2] Η κατασκευή 3LC εξαρτάται από τις διαστάσεις.

[3] Όλα τα συγκριτικά  είναι σε σχέση με τον προκάτοχο A40.

Η διπλή γόμα (3LC) του οπίσθιου πέλματος[3] παρέχει υψηλή πρόσφυση και αίσθηση επαφής στις στροφές εξαιτίας της γόμας στους ώμους και αντίσταση στην φθορά στην περιοχή του κέντρου, με μέγιστες επιδόσεις σε όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού.