Ο κατάλληλος υποψήφιος θα ευθύνεται για τη σωστή διαχείριση του προσωπικού, μηχανημάτων και εγκαταστάσεων με σκοπό την εύρυθμη και αποδοτική λειτουργία της αποθήκης.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Συντονίζει και εγγυάται την ομαλή λειτουργία των αποθηκών, συμπεριλαμβανομένων της παραλαβής, αποθήκευσης και διανομής.
  • Προγραμματίζει και υλοποιεί τις εισαγωγές.
  • Οργανώνει και κατευθύνει την εκτέλεση των δρομολογίων για τη μεταφορά των ελαστικών στους πελάτες. 
  • Πραγματοποιεί τακτικές απογραφές και συμφωνίες αποθεμάτων 
  • Επιλέγει και εκπαιδεύει προσωπικό, παρακολουθεί την παραγωγικότητα, αξιολογεί τους εργαζομένους
  • Τηρεί κανόνες υγιεινής και ασφαλείας  στους χώρους και  άτομα ευθύνης του 

Απαιτούμενα προσόντα: 

  • Πτυχίο TΕΙ/IEK Logistics ή Τεχνικής Κατεύθυνσης.
  • Εμπειρία τουλάχιστον 3 χρόνων σε θέση προϊστάμενου αποθήκης-διανομής.
  • Γνώση προγράμματος Διαχείρισης Αποθήκης (ERP & WMS)
  • Γνώση Αγγλικής γλώσσας (επίπεδο LOWER ).
  • Καλή γνώση Η/Υ και ΜS Office.

Προσφέρονται: 

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών .
  • Εξαίρετο περιβάλλον εργασίας.
  • Πρόσθετη ιατρική κάλυψη και πρόσθετο συνταξιοδοτικό πρόγραμμα.
  • Εταιρικό τηλέφωνο και laptop.

Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας και στείλτε μας το Βιογραφικό σας

    Email*