Ο κατάλληλος ο υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για τη  συνεχή επαφή με τους πελάτες και τη παρακολούθηση, βελτίωση και ανάπτυξη των ηλεκτρονικών εφαρμογών της εταιρείας

Βασικές Αρμοδιότητες:

  • Προώθηση ηλεκτρονικής πλατφόρμας παραγγελιών και τηλεματικής σύνδεσης εξοπλισμού.
  • Παρακολούθηση και έλεγχος της αξιοποίησής των CAT Apps.
  • Παρακολούθηση ανταγωνισμού.
  • Επαφή , υποστήριξη-εκπαίδευση πελατών στις ηλεκτρονικές εφαρμογές.

Απαραίτητα  Προσόντα:

  • Πτυχίο Σχολής Τεχνικής Κατεύθυνσης.
  • Προϋπηρεσία 2-3 ετών σε πωλήσεις βιομηχανικών προϊόντων, ιδανικά στο χώρο του Aftermarket. Προϋπηρεσία στο χώρο των μηχανημάτων έργου θα θεωρηθεί προσόν.
  • Working Knowledge Αγγλικών. Δυνατότητα κατανόησης τεχνικού κειμένου, προγραμμάτων εύρεσης ανταλλακτικών, παρακολούθησης εκπαιδεύσεων.
  • Καλή γνώση προγραμμάτων Η/Υ (Office κλπ.). Η εξοικείωση με προγράμματα ERP & CRM θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.
  • Αναπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες, οργανωτικές ικανότητες
  • Δυναμισμός, ευελιξία και ανάληψη πρωτοβουλιών.

Προσφέρονται:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Άριστο περιβάλλον εργασίας.
  • Πρόσθετη ιατροφαρμακευτική, συνταξιοδοτική κάλυψη.
  • Ευκαιρίες βελτίωσης και εκπαίδευσης μέσω προγραμμάτων με προοπτικές εξέλιξης.
  • Εταιρικό λεωφορείο για διευκόλυνση μετακίνησης.
  • Εταιρικό κινητό & laptop.

Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας και στείλτε μας το Βιογραφικό σας

    Email*