Ο/Η  κατάλληλος υποψήφιος θα ευθύνεται για την πλήρη και ακριβή λογιστική ενημέρωση του πληροφοριακού συστήματος αποθηκών της εταιρίας, την καταχώρηση λογιστικών εγγραφών και την έκδοση συγκεκριμένων παραστατικών, με σκοπό τη διασφάλιση της ορθής λειτουργίας και διαχείρισης των αποθεμάτων.

    Βασικές Αρμοδιότητες

    • Καταχώρηση τιμολογίων αγορών (εσωτερικού και εξωτερικού) και ενημέρωση αποθεμάτων.
    • Διόρθωση ανοιχτών παραγγελιών στο πληροφοριακό σύστημα αποθηκών.
    • Συνεργασία με το τμήμα και τον υπεύθυνο αποθεμάτων για προετοιμασία παραγγελιών.
    • Ενημέρωση πελατών και τμήματος πωλήσεων για αναμενόμενες αφίξεις εμπορευμάτων.
    • Ενεργοποίηση και setup νέων κωδικών προϊόντων.
    • Λογιστική διόρθωση και μεταφορά αποθεμάτων.
    • Καταχώρηση φορτικών δελτίων και δελτίων παροχής υπηρεσιών 

    Απαιτούμενα προσόντα: 

    • Απόφοιτος TΕΙ/IEK Logistics, Οικονομικής ή Διοίκησης Επιχειρήσεων.
    • Εμπειρία τον χώρο των logistics θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.
    • Καλή γνώση της λειτουργείας της εφοδιαστικής αλυσίδας.
    • Γενικές γνώσεις λογιστικής.
    • Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας (επίπεδο Lower).
    • Άριστη γνώση Η/Υ και ΜS Office (Word, Excel & PowerPoint).
    • Ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας με τα υπόλοιπα τμήματα.
    • Τήρηση χρονοδιαγραμμάτων.
    • Ομαδικό πνεύμα, Οργανωτικός και πειθαρχημένος.
    • Φιλόδοξος με διάθεση για εξέλιξη.

    Προσφέρονται: 

    • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών .
    • Εξαίρετο περιβάλλον εργασίας.
    • Πρόσθετη ιατρική κάλυψη και πρόσθετο συνταξιοδοτικό πρόγραμμα.
    • Εταιρικό λεωφορείο για διευκόλυνση μετακίνησης.

    Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος

    Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας και στείλτε μας το Βιογραφικό σας

      Email*