Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα ευθύνεται για την ορθή διαχείριση και διακίνηση των εμπορευμάτων,  προς τους πελάτες.

Βασικές αρμοδιότητες:

  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών και καταχώρηση παραγγελιών τους.
  • Παραγγελιοληψία και τιμολόγηση.
  • Επικοινωνεία με πρακτορεία, και μεταφορικές για οργάνωση αποστολής παραγγελιών, σε συνεργασία με τον προϊστάμενο αποθήκης.
  • Έκδοση πιστωτικών και έλεγχος των δελτίων των οδηγών

Απαραίτητα προσόντα:

  • Απόφοιτος ΙΚΕ/Απολυτήριο Λυκείου
  • Προϋπηρεσία θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα
  • Άριστη γνώση Η/Υ και ΜS Office.
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.
  • Ικανότητα και ευχέρεια στην επικοινωνία για την καθημερινή διεκπεραίωση υποθέσεων, εκκρεμοτήτων και την επίλυση προβλημάτων.
  • Οργανωτικός/η και πειθαρχημένος/η.
  • Τυφλό σύστημα δακτυλογράφησης.

 

Προσφέρονται:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Άριστο περιβάλλον εργασίας.
  • Πρόσθετη ιατροφαρμακευτική, συνταξιοδοτική κάλυψη.
  • Ευκαιρίες βελτίωσης και εκπαίδευσης μέσω προγραμμάτων με προοπτικές εξέλιξης.
  • Εταιρικό λεωφορείο για διευκόλυνση μετακίνησης.

Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας και στείλτε μας το Βιογραφικό σας

    Email*