Ο/Η κατάλληλος υποψήφιος/α θα εξασφαλίζει την ομαλή καθημερινή λειτουργία της εισόδου στα γραφεία της εταιρείας. Επίσης, λειτουργεί ως σημείο επαφής μεταξύ τμημάτων και εξωτερικών πελατών.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Υποδοχή και καθοδήγηση επισκεπτών
  • διαχείριση κλήσεων, αλληλογραφίας και πακέτων (καταγραφή, προώθηση, ενημέρωση παραληπτών).
  • Επίβλεψη σωστής λειτουργίας του χώρου και αναφορά βλαβών.
  • Επικοινωνία με εταιρείες ταξί και courier για την εξυπηρέτηση τμημάτων.
  • Ενημέρωση CRM και διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων (οθόνες υποδοχής, πύλη επισκεπτών, τηλεφωνικό κέντρο).

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Απόφοιτος/η Λυκείου.
  • Γνώση Αγγλικών επιπέδου τουλάχιστον Β2.
  • Γνώση Ms Office (word, excel).
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.

Προσφέρονται:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Εξαίρετο περιβάλλον εργασίας.
  • Συνεχείς ευκαιρίες ανάπτυξης και εξέλιξης.
  • Πρόσθετη ιατρική κάλυψη και συνταξιοδοτικό πρόγραμμα.
  • Εταιρικό λεωφορείο για διευκόλυνση της μετακίνησης.

Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας και στείλτε μας το Βιογραφικό σας

    Email*