Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα ευθύνεται για την εύρυθμη λειτουργία του τηλεφωνική κέντρου, θα επιβλέπει τις καθημερινές λειτουργίες και θα είναι σε θέση να εκτελέσει όλες τις λειτουργίες εφόσον χρειαστεί.

Βασικές αρμοδιότητες:

  • Ηγείται, εποπτεύει και καθοδηγεί το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών
  • Προτείνει λύσεις για την βελτίωση της λειτουργίας του τμήματος
  • Ασχολείται με τις ανάγκες εκπαίδευσης του τμήματος

Επιπλέον αρμοδιότητες:

  • Εκτελεί παραγγελιοληψία και τιμολόγηση.
  • Είναι υπεύθυνος/η για την καθημερινή αναπλήρωση των αποθεμάτων μεταξύ των αποθηκών της εταιρείας.
  • Οργανώνει και συντονίζει την εκτέλεση των δρομολογίων (επικοινωνία με μεταφορικές εταιρίες).
  • Κάνει την διαχείριση του προγράμματος elastrakclub.

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
  • Άριστη γνώση Η/Υ και ΜS Office.
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.
  • Ικανότητα και ευχέρεια στην επικοινωνία για την καθημερινή διεκπεραίωση υποθέσεων, εκκρεμοτήτων και την επίλυση προβλημάτων.
  • Οργανωτικός/η και πειθαρχημένος/η.
  • Προϋπηρεσία 1 - 2 έτη σε αντίστοιχη θέση.
  • Επιθυμητή γνώση του τυφλού συστήματος δακτυλογράφησης.

Προσφέρονται:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Άριστο περιβάλλον εργασίας.
  • Πρόσθετη ιατροφαρμακευτική, συνταξιοδοτική κάλυψη.
  • Ευκαιρίες βελτίωσης και εκπαίδευσης μέσω προγραμμάτων με προοπτικές εξέλιξης.
  • Εταιρικό λεωφορείο για διευκόλυνση μετακίνησης.

Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας και στείλτε μας το Βιογραφικό σας

    Email*