Προϊστάμενος/η Εξυπηρέτησης Πελατών, ΕΛΑΣΤΡΑΚ
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα ευθύνεται για την εύρυθμη λειτουργία του τηλεφωνική κέντρου, θα επιβλέπει τις καθημερινές λειτουργίες και θα είναι σε θέση να εκτελέσει όλες τις λειτουργίες εφόσον χρειαστεί.
Βασικές αρμοδιότητες:
- Ηγείται, εποπτεύει και καθοδηγεί το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών
- Προτείνει λύσεις για την βελτίωση της λειτουργίας του τμήματος
- Ασχολείται με τις ανάγκες εκπαίδευσης του τμήματος
Επιπλέον αρμοδιότητες:
- Εκτελεί παραγγελιοληψία και τιμολόγηση.
- Είναι υπεύθυνος/η για την καθημερινή αναπλήρωση των αποθεμάτων μεταξύ των αποθηκών της εταιρείας.
- Οργανώνει και συντονίζει την εκτέλεση των δρομολογίων (επικοινωνία με μεταφορικές εταιρίες).
- Κάνει την διαχείριση του προγράμματος elastrakclub.
Απαραίτητα προσόντα:
- Πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
- Άριστη γνώση Η/Υ και ΜS Office.
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.
- Ικανότητα και ευχέρεια στην επικοινωνία για την καθημερινή διεκπεραίωση υποθέσεων, εκκρεμοτήτων και την επίλυση προβλημάτων.
- Οργανωτικός/η και πειθαρχημένος/η.
- Προϋπηρεσία 1 - 2 έτη σε αντίστοιχη θέση.
- Επιθυμητή γνώση του τυφλού συστήματος δακτυλογράφησης.
Προσφέρονται:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
- Άριστο περιβάλλον εργασίας.
- Πρόσθετη ιατροφαρμακευτική, συνταξιοδοτική κάλυψη.
- Ευκαιρίες βελτίωσης και εκπαίδευσης μέσω προγραμμάτων με προοπτικές εξέλιξης.
- Εταιρικό λεωφορείο για διευκόλυνση μετακίνησης.
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας και στείλτε μας το Βιογραφικό σας