Ο/Η κατάλληλος υποψήφιος θα είναι αρμόδιος/α για την έκδοση παραστατικών που συνοδεύουν τα ανταλλακτικά από το Κεντρικό Κατάστημα, την υποστήριξη των συναδέλφων πωλήσεων στην εξυπηρέτηση των πελατών σε θέματα τιμολόγησης και αποστολών, καθώς και την άμεση εξυπηρέτηση Key Accounts εξωτερικού.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Έκδοση παραστατικών τιμολόγησης ανταλλακτικών .
  • Υποστήριξη εξαγωγών με τη διαμόρφωση packing list, συνεργασία με αποθήκες και συντονισμό με εκτελωνιστές, έκδοση παραστατικών.
  • Διαχείριση δελτίων αποστολής, συντονισμός αποστολών με ταχυμεταφορείς και παρακολούθηση τους.
  • Εξυπηρέτηση πελατών εξωτερικού με άμεση ενημέρωση σε θέματα αποθεμάτων, αποστολή εγγράφων, τιμολογίων και λοιπών πιστοποιήσεων.

Απαιτούμενα προσόντα: 

  • Πτυχίο ανώτερης ή ανώτατης εκπαίδευσης σε τομείς Οικονομίας, Λογιστικής ή Διοίκησης Επιχειρήσεων.
  • Εμπειρία σε διαχείριση παραστατικών και εξυπηρέτηση πελατών, ειδικά σε διεθνές περιβάλλον.
  • Γνώση διαδικασιών logistics, εκτελωνισμού και εξαγωγών.
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας και MS Office.
  • Ικανότητες οργάνωσης, ακρίβειας και διαχείρισης πολλαπλών εργασιών.
  • Ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας με διαφορετικά τμήματα.

Προσφέρονται: 

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών .
  • Εξαίρετο περιβάλλον εργασίας.
  • Πρόσθετη ιατρική κάλυψη και πρόσθετο συνταξιοδοτικό πρόγραμμα.
  • Εταιρικό λεωφορείο για διευκόλυνση μετακίνησης.

Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας και στείλτε μας το Βιογραφικό σας

    Email*